”Aș vrea să avem politicieni care citesc cărți. Nu prea avem.”
Publicul din sala Teatrului “Regina Maria” (foto) a rezonat imediat cu această afirmație – cu zâmbete și aplauze, ca dovadă că audiența IQ Digital își dorește conversații ”pe bune”, chiar și când subiectul implică zona “sensibilă” a relației dintre sectorul public și cel privat.
Secțiunea Digitalination din cadrul summitului de la Oradea – partea din agendă dedicată digitalizării administrației publice realizată și cu sprijinul Institutului Aspen România – a fost, poate, cel mai deschis dialog dintre cele realizate la edițiile de până acum.
Discuția a fost purtată între Mihai Matei, CEO Essensys Software, vicepreședinte al Confederației Patronale „Concordia” (și autor al afirmației de mai sus), Mihai Jurca, City Manager al municipiului Oradea, și Cătălin Lupoaie, B2B Marketing Manager la BCR.
Să luăm însă temele pe rând – având în vedere că această ediție a Digitalination din cadrul IQ Digital Summit by Upgrade 100 x George a cuprins 3 părți distincte.
⏯️ Dezbaterea integrală, cu trimiteri rapide spre principalele idei:
⏯️ 00:59 Partea 1:
Studiu de caz, digitalizarea Estoniei. Interviu cu Ranaar Park.
⏯️ 03:03 CUM DIGITALIZEZI O ȚARĂ ÎNTREAGĂ?
⏯️ 06:19 CREȘTEREA PIB-ULUI, PRIN DIGITALIZARE
⏯️ 08:13 ESTE POSIBILĂ DIGITALIZAREA PE MODEL ESTONIAN?
⏯️ 12:48 ESTONIA DIGITALĂ, FĂRĂ GRANIȚE
⏯️ 15:36 TREI INGREDIENTE PENTRU A ÎNCEPE DIGITALIZAREA
⏯️ 18:08 Partea 2:
Dezbatere. Ultimii la digitalizare. De ce?
⏯️ 26:59 Partea 3:
Digitalination. Dezvoltare prin digitalizare
⏯️ 27:50 DE CE ESTE ORADEA SPECIALĂ?
⏯️ 30:03 CUM POATE ADMINISTRAȚIA LOCALĂ SĂ SPRIJINE ANTREPRENORUL
⏯️ 35:35 DIGITALIZARE CONTRATIMP
⏯️ 40:30 ORAȘ CONSTRUIT PRIN ANTREPRENORIAT
⏯️ 41:43 CE ESTE ZBOR, PROIECTUL BCR
⏯️ 45:13 CUM VA ARĂTA ORADEA ANULUI 2025?
Comentează